Man kan vinna... (31 Maj idag :)

Jaha, tänkte bara skriva att jag är med i en tävling där första priset är en minidator.. Det är ju inte så manga som läser min blogg nu för tiden men jag tänker lägga ut en länk här iaf :) De är lite jolligt att försöka förklara allt men, man får tydligen lite större chans att vinna om andra går in och är med på tävlingen genom "min" länk :) Haha..

Här är "min" länk

Förresten så är det min födelsedag idag oxå! Så nu är jag 20 år då =) haha..
GRATTIS till mig själv! -Tack och bock :)

Nu ska ja nog gå ut och dricka lite mera kaffe tror ja :)

Ha det så bra allihopa!
Bye bye!
Postat av: Cilla

Hallo.... Nu laste jag detta inlagg... Nagot sent kanske... haha.... Hur mar du?

2009-07-05 @ 14:13:56
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0