Hatar att vara sjuk!

Mään! Jag måste väl kunna bli bättre snart! Jag tycker att jag bara blir sämre :( Idag har ja känt mig rätt klen, inte jätte klen men värre än jag har varit.. =/ Jag har inte tid att bli riktigt sjuk nu, tänk om kroppen kunde lyssa på vad jag vill och sluta upp med de här, NU!

Det hela började i måndags kväll/natt runt 00:30 när ja pratade med Cilla i telefonen så började ja få ont i halsen, på tisdag morgon hade ja så ont i halsen att ja var på väg att kräkas när jag var ute med Misty på morgon promenaden :( På onsdag morgonen hade jag inte lika ont i halsen men var klen, det blev sedan bättre och bättre ju längre den dagen gick och igår var det helt ok! Jag hade blivit lite hostig och var liite klen men de kändes bra, som att jag var på bättringsvägen :) Men när ja skulle lägga mig igår var det väldigt tjockt i snoken å mig så jag kunde nästan inte sova, så imorse var jag skit trött och försov mig! Så hela den här dagen har varit ganska jobbig, snorig å igentäppt, hostig, lite klen, lite snurrig, trött och varm.. Men jag har inte feber.. =/ Jag kollade nyss eftersom allt känns så jobbigt, vi har en sån där öron termometer, och i de ena örat va de 37.0 å i de andra va de 36.6 (?!?) Jag brukar ha strax över 37 normalt.. =/ Verkar bara vara joll med de där..

Hur som hellst så var ja på skolan idag iaf, och till Bollnäs med Magnus när jag hade slutat.. Å nu är vi hemma igen..
Vet inte om ja ska tvinga mig att inte göra någonting eller om ja ska göra något ändå? Jag blir ju så rastlös av att inte göra nåt, å när ja är rastlös så blir ja grinig :( Haha.. Å jag är inte SÅ klen att ja inte orkar göra något heller... =/

Aja, de märks vad som händer, nu ska ja dricka upp mitt kaffe :)
Bye bye!
Postat av: Cilla

Jag hoppas verkligen att du blir frisk snart! Iaf att du e frisk på söndag om vi ska se på Grispojken. :)

Är ju inte så kul att titta på film om man är sjuk å klen.

2009-01-30 @ 22:30:33
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0