Söndag och snö

Det bara snöar och snöar ute, lika som igår.. Det är fint och mysigt men jobbigt också, det blir så kallt när det snöar, å Misty vill inte gå ut =/

Igår var vi ju hos Madde, Jan och Theo igen. Det var väldigt trevligt tycker ja :) Men de blev att vi åt köpmat, fast det var gott de också :) Förutom att min kebab (jag köpte ett kebab skrovmål) hade stark sås på!! Å shit va starkt de var!
Ni som känner mig vet ju hur mycket jag "tycker om" stark mat! =/ Men jag åt lite mer än halva iaf :)
Det stog ju "valfri sås", men om man inte säger något så brukar man ju få mild sås, som jag vill ha, men inte från Atlantik inte.. =/ Där får man både mild (Fast jätte lite) och SKIT stark sås (hela kebaben var röd av såsen)! Hahaha.. :) Men då vet man ju de tills nästa gång :)

Nu fick vi främmande, Jan och Theo kom så jag ska avsluta här å vara lite social och dricka kaffe istället :)
Skriver väl senare, bye bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0