Ta tag i bloggen igen kanske?!

Jag vet att jag har skrivit det många gånger nu, men ja ska fan göra det! :) haha..

Jag kan ju börja med att berätta att jag har lagt över alla bilder från min kära kamera till datorn, och ska lägga upp en snabb uppdatering, (av vad jag har gjort under tiden ja inte har bloggat nu då) i bilder. Då kanske ni tror att de kommer bli mycke bilder, men jag har inte använt kameran SÅ mycke, så de är inte så många bilder som bir upplagda. :) Men den uppdateringen blir inte nu! Elr? :P Kanske lite senare, om jag har ork till det då :)

Idag gick jag och Cilla och beställde en varsinn klipptid, och fick en redan imorgon!! Herregud! Beslutsångest, mama mia! Jag har en ungefärlig "bild" i huvudet hur jag vill klippa mig, men jag är ändå inte säker.. Men förhoppningsvis blir det bra till slut :)

Men iaf, eftersom det blir klippning imorgon så ville jag passa på att färga håret innan. Så det var Cilla så snäll och gjorde på mig :) Tack så mycket för de! Imorgon (troligtvis) blir det nästa färg åå ;) hehe
Men, när det var klart så stog vi vid hallspegeln och kikade, då kom min kära far och tittade vilken färg jag hade färgat.

Pappa: Vilken färg färgade du då? Svart?
Jag: Nää, det är samma färg som jag har färgat förut.
Pappa: Jaa, men de är svart va? eller kastanj liknande färg?
Jag: Nää, de är samma färg som förut. Guldbrun. Bara de att den är mörkare nu i början.
Pappa: Jahaa...

Han tittade och var tyst en liten stund

Pappa: Vad har du för färg annars då? Typ som mamma eller?
Jag: ???
Pappa: Jaa? Inte är väl du blond längre i vanliga fall ee? (alltså, om ja inte skulle färga håret)
Jag: Nää, Ja har vell ..
Pappa: Nä ja tänkte de jag åå, du har väl så som mamma du åå? typ grå, eller ja, råttfärgat liksom?
Jag: ... Jaa, jag har väl råttfärgat jag åå...
Pappa: Jaa, men DÅ är ju den DÄR färgen mycke bättre!

Hmm? Vad snäll du är pappa! Hahaha.. ;)

Detta får räcka som uppdatering för stunden, jag ska fortsätta titta på frisyrer ja ett tag! :) 

Bye sålänge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0