Pluggat!

Idag har det gått riktigt bra i skolan, iaf med matten.. Jag är riktigt chockad över mig själv faktiskt, och glad över att matten går bra en gång :) Så jag satte mig till och med med de när ja kom hem, och pluggade tills jag inte förstog nå mer, inte så långt men en bit i alla fall :) 

Sen kom Cilla hit :) Vi pluggade inför provet vi ska ha imorgon, i samhälle, om samhälls ekonomi..
Jag hoppas det provet går bättre, och inte som engelska nationella ja hade igår :( Förresten, det resultatet får jag nog veta på torsdag.
Nästa nationella prov är redan på måndag (24/11), men då är de skriftligt, så de går nog bättre.. förhoppningsvis..
Sen har ja ett till prov i samhälle, men det är om politik, och de är nästa torsdag (27/11)..
Mycket prov nu på bara två veckor, jobbigt.. Men bara jag pluggar så går de nog bra.. :)

Nu ska jag nog gå å lägga mig och sova. Ska kliva upp tidigare än vanligt imorn, jag och cilla bestämde att vi skulle träffas på skolan iaf en kvart innan vi börjar. Så vi skulle hinna plugga lite mer och "förhöra" varandra innan provet (som vi har 09:05).. Såå.. Natti natti!

Postat av: Cilla

Jag hoppas provet gick bra för oss....

2008-11-19 @ 15:04:00
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0