Nationella prov skit!

Jahopp, idag hade jag nationella prov i engelska, både läs- och hör-förståelse.. Började 17:30 och slutade strax efter 20:00.. Å de gick ju jätte bra, eller INTE.. Suck..
Jag fattar inte varför jag är så dålig på just proven!?! Annars går de ju bra bara jag gör det jag ska..
Jag har ju inte fått veta nå resultat än men jag VET att de inte gick bra eftersom det var väldigt mycket jag inte svarade på =/ Men jag får väl hoppas, hoppas, hoppas att jag får G på de iaf (tror det är omöjligt men hoppas får man väl göra) :)

Annars har jag inte gjort nå idag, eller joo.. Jag har slagit in julklappar och strykit (eller strykt kanske?) mors julgardiner.
Jag vill så gärna ha jul NUU!! Jag vill pynta hela huset, klä julgranarna, spela jul musik, baka pepparkakor och lussebullar, tända massa ljus och hellst ska de snöa lite också :) Åå.. Jag vill, jag vill, jag vill!!

      
                            

Titta bara så mysigt och fint!
Postat av: Cilla

Jag vill också börja julpynta... men nu är det inte länge kvar tills man får göra det. ^^

Hoppas dagarna går fort!

2008-11-19 @ 15:05:36
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0