Jag blir så less!

Jag bara måste skriva detta på bloggen, för att visa er alla vilken otur jag har haft den senaste.. halvtimmen, MAX. 

Jag har varit JÄTTE godissugen länge nu och ville tidigare nu på kvällen gå till statoil och köpa godis, men efter en stund kom jag på att ja inte kunde gå, för mina föräldrar hade lagt sig.
Men då tänkte jag att Magnus säkert kan köpa med sig när han åker hem, fast ja var inte ens säker på om han hade nå pengar med sig.
Jag skickar SMS och frågar om han blir kvar där länge, han svarar "45min till kanske :)" alltså kommer inte han vara hemma före 00.
Då tänkte ja att jag tar och äter nå annat här hemma då, och då blev ja SÅÅ sugen på glass å kolasås, men kom ganska snabbt på att kolasåsen tog slut sist jag åt glass, så ja gick upp och kollade om vi hade chokladsås istället (men visste inte ens om vi hade någon glass).

Glassen sket jag i att kolla efter när jag hittade en chokladsås tub som hade gått ut för flera år sedan... å då hade jag tömt typ hela skafferiet innan jag hittade den.... =/

Men DÅ tänkte ja att "ääh, jag tar väl flingor och mölk istället då", så plockar jag fram en djuptallrik och en sked, å när ja tar i fling paketet så tycker ja att den är väldigt lätt (fast flingor väger ju inte mycket) men när ja kollar ner i paketet så är de ju nån jävel som bara sparat nå jävla fling flisor kvar på botten!!!

Då blev ja så HIMLA LESS så nu sitter jag här med ett stort glas mjölk och 8 st pepparkakor, och hoppas att jag blir snäll igen..

(Anledningen till att jag inte kunde gå iväg för mina föräldrar lagt sig var för Misty, min vovve)

Å jaa, så kan det gå.. oturligt nog. Men nu ska jag sätta mig och knapra i mig pepparkakorna som är kvar, och sedan sova, jag börjar ju 08:05 imorgon! Förbaskade torsdagar..

Natti Natt!

Postat av: Cilla

Haha....snacka om otur.. ^^

2008-11-05 @ 23:55:34
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0