Första gången..

Nyss var det den första gången jag skrev en "kommentar" i någons blogg. Det var i Malins :)
Jag passade även på att läsa lite när jag ändå var där :) å jag fattar inte, hon är så himla duktig!..
Jag måste få tummen ur arslet och plugga RIKTIGT jag också..

Jag skulle läst klart boken som ja lånat på engelskan, jag har ju inte så mycket kvar av den..
Satt fart med samhälle uppgifterna, och göra de där provet..
Gjort svenskan, jag har ju nästan hela uppgiften klar, nedskrivet för hand på papper =/
Jag skulle även ha gjort en hjärn operation, så jag förstog matte uppgifterna, så jag kommer framåt någon gång..


             
Matte boken, och boken jag läser på engelskan,
     "Pictures of hollis woods" heter den.

Postat av: M

Man får tacka men att ha en tumme i röven lät då inge vidare hygieniskt :)

2008-11-12 @ 08:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0