Wohoo!

Jag är så glad, jag har äntligen fått något gjort!
Först var jag på skolan, sen när jag kom hem så plockade jag ur och i disk i diskmaskinen, sedan gick jag ut och skottade snö (fy f*n vad jobbigt de är!!), sen gick jag ner och började små städa lite, SEN städade jag riktigt! Dammsög och torkade golven, torkade även golven uppe och la ut två röda mattor i köket :)
Å Sanna kom hit idag :) De var jätteroligt att träffa henne och umgås ett tag :) Vi satt och pratade, åkte runt lite på byn, åkte till Cissi å hälsade på och drack kaffe :) Sen skjutsade hon mig till Madde och Jan, där Magnus var :) Där det blev prat och fika också :P När vi kom hem igen gick jag ut med Misty och slog sedan in julklappar :)
Så, jag tycker att jag har fått väldigt mycket gjort idag :) Skulle även ha pluggat men de får bli en annan dag..

Jag har inte hunnit julpynta nå nere än, men imorgon kanske? :)

Nu blir det sova, börjar tidigt imorgon :(
Natti natti!

P.S. Å GRATTIS Rille!! Som fyller 18år idag! (Ser att klockan är över 00:00 nu men, den 3:dje december alltså) :) D.S.
Postat av: Cilla

Skotta snö är inte det lättaste arbetet!!! Härlgt att du äntligen kom igång med städningen! =)

2008-12-04 @ 16:45:34
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0