Lite rastlös

Känner mig lite rastlös idag.. =/ Jag vet inte vad ja ska göra.. Förutom att jag ska köpa hårfärg å tvinga moder min att färga håret på mig.. Men resten av dagen/kvällen då? =/ jag får försöka hitta på något..

Igår letade jag iaf fram kläder som jag ska ha på julafton, så det är klart.. Annars skulle jag springa runt å leta kläder på julafton och aldrig hitta något och bli förbannad för att jag inte har något att ha på mig :) Haha..
Det  var inte så juligt, jag hade velat vara mer röd, men det duger :)

Imorgon blir det julmat igen :) Vi har alltid firat jul hemma dagen före julafton, bara för att fira lite hemma, eftersom vi alltid firar jul hos min morfar..
Så idag har moder letat fram en stor julduk och lagt ut på bordet i "finrummet", plockat fram ljus, ljusstakar och julporslinet :) Tror att hon skulle "göra" skinkan idag också :)
De ska bli så mysigt! :)

Nu ska ja försäka få något gjort, men kanske skriver igen sen..
Bye bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0