2009 på väg!

Idag är det den sista dagen på det här året då, lite mindre än tolv timmar kvar bara..
Ikväll ska jag och Magnus åka till Madde, Jan och Theo och fira med dom och några till :) 
God mat och möjligen någon alkoholhaltig "dricka" efter (möjligen för min del alltså, dom andra ska dricka dom, vad jag vet) :) Förhoppningsvis så går det bra, skulle vara roligt om jag kunde dricka någon gång också.. Har köpt massa olika, så förhoppningsvis är det något som är gott och slinker ner lätt :) Annars får jag spara de och försöka truga i mig det någon annan gång..

Aja, ja måste väl gå iväg nu och göra någon nytta idag också :)

Skriver väl kanske innan vi åker, bye bye!
Postat av: Cilla

Gott nytt år.... Å jag hoppas du kan få i dig lite alkohol för en gångs skull.. hehe... lät konstigt det där.. men jag håller tummarna för att din kväll kommer bli jätte bra! KRAM

2008-12-31 @ 19:05:55
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0