-17 grader här! -25 i Bollnäs!

Efter det tidigare inlägget gick jag ner och la mig och sov en stund, vaknade för ca en timme sedan.. Då blev det en kopp microvärmd kaffe (som smakade SKIT) och en stoor bulle :) Å typ nyss var jag ute med Misty i den -17 gradiga kylan.. Lilla stackarn frös JÄTTE mycket så jag fick bära henne in för att hon inte kunde gå själv.. Hon bara haltade, och såg väldigt rolig ut när hon försökte stå utan att ha tassarna på marken.. Om man får säga så, det gör ju säkerligen JÄTTE ont i tassarna eftersom hon gör så.. Å man kan ju tänka sig hur ont det skulle göra själv om man skulle gå barfota ute nu.. :(

Bara för upplysningensskull så fick min mor ett SMS av Carina, runt den tiden då jag precis hade vaknat nu ikväll, och hon berättade att det var -25 grader i Bollnäs! Shit va KALLT!! Jag hoppas att den kylan INTE kommer hit..

Jag och Magnus har även hållt på å disskuterat och funderat i stort sett hela dagen om vad vi ska göra på nyår och vem vi ska åka till och så vidare.. Så NU har jag kommit på att jag inte har något att ha på mig på nyår ens.. =( Så jag sitter och funderar nu på om jag kanske ska ge Edsbyns affärer en chans och gå ut och kolla lite imorgon om jag hittar något roligt, hellst hade jag velat haft en klänning iaf, men sånt är jag väldigt dålig på att hitta.. =/ 
Jag hoppas iaf att jag hittar något på Linnéas, jag fick ju ett presentkort där på julafton :) Så jag kanske inte känner mig lika snål om jag hittar något :)

Ojojoj! Nyheter, nyheter och en chock fick jag här under blogg skrivningen!

Men vad ska man göra nu då tro? Gå och sova igen? =/
Aja, sånt som märks.. Om Magnus inte ska kolla på något speciellt på tvn eller datorn så kanske jag får spela lite? ;)

Skriver väl imorgon igen, så får vi se om jag hittat nå kläder också då :)
Bye bye och natti för ikväll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0