Måndag hela dagen

Bra start på veckan och dagen!
Här klev vi upp ca halv-kvart i 9, dock vaknade Oscar strax före 8 men jag ville inte riktigt kliva upp då, så jag tog över honom till våran säng så fick han böka på lite där medans jag slumrade till och försökte vakna på lite :P

Sen här på förmiddagen kom Cissi och Wilma på besök :) Så lekte vi både inne och ute, barnen käkade lunch å vi mammor drack kaffe å babblade som vanligt ;) Supertrevligt!
När dom åkte var det dags för Oscar att sova middag så han sover för tillfället, förhoppningsvis sover han ett tag nu när han sprungit och lekt massa, plus att han åt SKITBRA idag! :)
Han sov middag ganska dåligt när han hade feber, å fast han varit feberfri från i torsdags eftermiddag/kväll så sover han fortfarande bara ca 30-40min..
Innan han blev sjuk sov han runt 2timmar iaf, ibland mer :/

Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll men vi åker nog till mina föräldrar skulle jag tro :)
Å imorgon ska nog jag och cissi ta en promenad när vi lämnat barnen på dagis (förskolan, ja vet), om det inte regnar eller slår om och blir smällkallt då, men de tror jag inte :) Så skulle vi luncha tillsammans här hemma också! :)
Kul med lite planer sådär tycker jag även om det inte är nåt jätte speciellt vi ska göra :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0