Duktig kille!

Jag har ju skrivit tidigare att Oscar tog sin första "promenad" på 5-6 steg, och tidigare bara tagit 2-3 steg. Nu går han mest hela tiden! :)
Visst det är stappligt, å han snubblar och ramlar, men reser sig och fortsätter på engång. Kryper gör han knappt alls längre tycker ja, om det inte är för att komma in under saker, eller om han ramlar framför en leksak typ :) haha




Mammas duktiga kille! ♥♥♥

Å självklart blir det bara allt svårare och svårare att knäppa kort på den lilla busen ♥ ;) Man knäpper typ tusen kort varje gång och hoppas att NÅT inte blev suddigt ungefär ;) haha, han är liksom överallt och ingenstans, sedan han lärde sig krypa, och nu när han kan gå så är det ännu "värre" :D Haha.


Ett till suddigt kort, från förra veckan ♥
Postat av: Malin

Går redan så bra? Gu så duktig, killar brukar ju vara lite segare på att börja med de än flickor. Haha blir följa-John så de heter duga nu då :)

Svar: Jaa! :) som sagt lite stappligt, men han går ju i stort sett hela tiden iaf. Å jag tycker att han är såå himla duktig! :) Jasså brukar dom? de visste jag inte :/ :)haha, ja precis! Följa-John för MIN del iaf, jaga lillen stup i kvarten när han "springer" iväg å river i allt han får tag i ;) haha!
Foffen

2013-11-13 @ 11:52:54
URL: http://malinbossen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0