Godmorgon

Här gjorde vi morgon strax före 8, Oscar vaknade lite tidigare också men efter lite mat så kunde vi ligga kvar och mysa ett tag (eller, host, halvsova ;)

Idag är det min födelsedag, och det känns som att det kommer vara "fullt upp" hela dagen, eller jag vet iaf att jag måste ta mig tid till att baka lite till fikat ikväll. Jag skulle baka massa igår men det blev bara att jag hann med negerbollar pga annat som kom ivägen hela tiden :/ :) Haha.

Så nu när Oscar somnat för vända igen (ovanligt tidigt med tanke på när han vaknade :/ ) så tänkte jag att slänga mig i duschen och kanske hinna äta lite frukost också? Sen ska Oscar badas, och när de är gjort så är det säkert dags att börja dra sig mot mina föräldrar för bakning.
Vi kommer ha fikat där eftersom köket är utrivet här och det känns typ som kaos med grejer och möbler och lådor överallt typ :/

Så får vi se om Magnus kommer vara med eller inte, beroende på hur han mår. Jag hoppas iaf att han kommer vara med! ♥

Får se om jag skriver fler gånger idag!


Golvet är nu lagt i köket!!! :D




Och Oscar är söt! ;) ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0