Ytterkläder del 2

Nu har jag hittat vinterkläder som jag skulle vilja köpa till Oscar!

Men eftersom det som sagt inte är speciellt billigt så vore ju det bästa ekonomiskt sett, att köpa bättre begagnat. Å jag har absolut ingenting emot att köpa begagnat, det är bara de att jag verkligen skulle vilja ha detta! Flera hundra kr billigare än alla andra jag tittat på dessutom ;)


Jacka + täckbyxor


Overallen


Vinterskor


Vantar


Och mössa :))

Oscar har ingen jacka i stl 74, som han har nu, och eftersom han är lite liten så kommer han att ha de ett bra tag till.
Å det börjar ju gå mot kallare tider nu så jag skulle vilja köpa en varmare jacka på engång istället för att behöva köpa flera stycken ju kallare det blir.
Då hittade jag jackan och täckbyxorna som jag tycker borde bli perfekt! Ifall det blir rätt kallt tidigt i vinter så har han ju täckbyxor då också liksom. Sen overallen i stl 80 till den "riktiga" vintern, + skorna, mössan och vantarna :)

Kanske lite tråkigt att allt bara går i grått, men jag tycker att dom är jättefina!! :))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0