En hel månad..

Har gått sen mitt senaste inlägg! =/ Å jag ser att jag tydligen (konstigt nog) har fått många fler läsare?! Vart har dom kommit ifrån? :) Haha! Kul är de ju, men väldigt förvånande :)

Annars har det inte hänt såå mycke.. Praktiken är slut och flytten är självklart avklarad.. :)
Känner mig fortfarande inte riktigt "hemma" i den nya lägenheten, de är tomt eftersom den är så pass mycke större än våran förra lägenhet, jag gillar fortfarande inte köket och badrummet, de är mycke mer lyhört (??!) och vi har till och med fått sämre bild på tvn =/
Men ja ska väl inte gnälla. Haha.. Lite färg och måla i kök och badrum gör säkert allt mycke bättre, plus ta mig tid å planera vart och sätta upp tavlor, och annat dämpar säkert lite ljud från både grannar och oss..
Men det får ta lite tid helt enkelt! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0