Vår?

Snön som äntligen kom å de blev ljust och mysigt, börjar redan töa bort, det är som att de skulle vara vår redan nästan... Jag hoppas verkligen att snön kommer tillbaka och att vi får en riktigt vit och fin jul ändå! :) De är ju trots allt 8 dagar kvar, å mycke hinner väl hända på 8 dagar (? kan man ju hoppas iaf).

Julkorten som vi skickat har börjat kommit fram till alla olika ändamål också, jag har fått SMS hit, MMS dit, FB-inlägg och samtal av några vänner, nära och kära (6st hittills) som tackar för julkortet :) Haha, de är väl inget man behöver göra egentligen tycker ja, fast visst blir man ju glad ändå :) Å så får ja ju veta att de verkligen har kommit fram också, då ja varit ganska osäker på vissa adresser när jag sökt på internet å alla inte funnits registrerade där ja vet att dom bor :P Hahah..

Idag äre fredag, å ja skulle ha masat fram snabeldraken och kört igång med städning här medans de är dag, så kan man ha kvällen till annat... Men det är ju såå trist att städa, så de går lite segt att komma igång.. Får köra igång lite musik på aningen högre ljudnivå så går städningen alltid lättare, då kan man liksom dansa runt med dammsugaren och moppen å "leka rockstar", eller nåt, för en stund! ;) haha..

Lördag imorgon, då ska vi till mina föräldrar och blir väl säkert där i stort sett hela dagen skulle ja kunna tänka mig, eller om vi åker fram och tillbaka då. Vi ska iaf baka, massor med göttigheter hoppas jag :) Å till kvällningen ska vi äta plankstek med dom! MMMmm va gött! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0