2011-12-01

Jaha! Idag var det första december då, å ingen snö så långt ögat kan nå, nä här regnar å blåser det bara.. TRÖK!

Hela gårdagen och kvällen kan man väl smmanfatta som en berg-och-dalbana tycker ja =/
Den började ju ganska plant och lite ryckigt pga att jag inte kom upp när jag hade ställt klockan så Magnus fick väcka mig, sen gick det bara uppåt när ja började kvickna på å vi for iväg te Bollnäs och handlade julsaker å de :) Sen, väl hemma igen var det lite jobbigt åt ryggen att stå å stryka massa, men de gick ju över ganska fort :)
Pratade iaf med Cilla och bestämde att vi skulle ses liite senare, så jag gick över till mina föräldrar en vända för att hämta lite fikabröd å slå in nån julklapp, DÅ gick berg-och-dalbanan rätt nir i backen typ kändes de som, då mor min berättade en tråkig sak. Jag blev så arg och upprörd! Å det syntes på henne att hon mådde dåligt, och nästan att hon skulle börja gråta när hon berättade.. Vi pratade och efter ett tag började banan gå sakta men säkert upp igen, efter det träffade jag Cilla vi gick en liten promenad och sedan till Centrum Cafét å fikade å allt var bara trevligt, DÅ får jag istället ett samtal från en vän som berättar att nån hållt på å typ trackasserat henne med massa snusk, och allmänt konstiga, sms hela natten och hela dagen när hon jobbat! VAD ÄR DET SOM HÄNDER liksom?!? Visst, jag skrattade ganska friskt åt vissa saker den där människan hade skrivit just pga att de va så sjukt, men samtidigt är det ju hemskt! Jag kan ju förstå att det blir lite otäckt när man säger ifrån å "hotar" med att kontakta polisen om personen inte lägger av, å han fortsätter ändå! Så JAG blir ju självklart lite orolig för min vän!
Men det hade varit helt lugnt senare på kvällen och så, efter att hon svarat helt klart och tydligt att hon inte känner denna person, så jag hoppas verkligen att den där människan har fattat allt och slutat helt nu!

Usch, nog med de där nu, å till nåt roligare istället, som får avsluta det hela :)
Sanna fyller år idaag!! :) Så GRATTIS GRATTIS till dig!!!! :) Jag tror inte att hon läser min blogg men jag skriver så ändå :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0