Sova

Det blev en vända till, till lägenheten med grejer ikväll, men det ser i stort sett tomt ut där fortfarande då vi bara har flyttat köksgrejer så allt står i skåp :)

Förutom de och tapeterna som jag skrev om tidigare så har vi även varit på Erikshjälpen idag, och hittade faktiskt; ett par gardiner, tre krukor, en duk och en liten matta :) De kändes bra :)

Jag har känt mig ganska pigg idag, så det går kanske bra att ta sig till skolan imorgon ? Det känns iaf som att jag INTE har tid att vara sjuk och ligga hemma, så även om jag är klen så måste ja försöka ta mig dit.. =/ Jag var ju på skolan när jag var sjuk i höstas, med 38 graders feber, så de borde ju gå bra.. Envis som jag är :)
Jag får väl ta med mig alvedon så ja kan ta de om ja skulle behöva..

Men nu, en snabb-dusch och sedan sova! :)
Natti natti!
Postat av: Cilla

Hejsan hoppsan... Jag tror jag glömde gratta Magnus tidigare idag så du får gärna hälsa GRATTIS från mig. ^^

2009-01-29 @ 20:44:28
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0