God morgon

Har typ nyss vaknat och sitter här framför datorn och tom-glor..
Jag är så trött.. :( Men jag vaknar nog riktigt snart..
Det blev iaf en trevlig dag/kväll igår, vi var lite här och där under dagen och på kvällen var vi hos svärmor, jag skrev ju igår att hon fyllde år och att vi skulle dit å äta och fika :) Allt var jäte gott å jag blev skit mätt!
Jag och Magnus hade även varit så dumma och lovat mina föräldrar att vi skulle äta hemma igår, (min mor brukar bli så himla sur när hon får laga mat "i onödan") Dom skulle äta rätt sent men jag och Magnus var iaf på tok för mätt för att kunna äta någonting när vi kom hem, och mina föräldrar hade redan ätit också.. Så vi spelade chicago istället, allihopa.. :) Å käkade jordnötsringar :)

Jag fick även reda på att mina föräldrar var ute och åkte Cadillac igår! Tänka sig, mitt i vintern :) Jag blev nästan lite avundsjuk faktiskt ;) Hehe.. Jag längar så mycke till sommaren nu! Det finns så mycket mer att göra då och allt är så härligt, förutom om det är FÖR varmt :)
Men iaf så nämnde jag till mina föräldrar, igår när vi kom hem, att jag tyckte att de var lite tråkigt att dom åkte ut med Cadillacen när jag och Magnus inte var hemma, så inte vi kunde följa med.. Så dom skulle nog åka ut en vända med den idag också så vi kunde följa med om vi ville :) Va roligt! :) Fast man måste nog klä på sig lite extra, det hade varit lite dragit berättade moder min :)

   
Cadillacen, bild från i sommras

Kanske uppdaterar mer senare :)
Bye bye så länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0