29 Januari

Jag tog mig till skolan idag, å var jätte duktig också :) Iaf på matte lektionerna (har två matte lektioner på torsdagar), då jag blev klar med ett helt kapitel!! Sannolikhetslära :) Jag är så stolt över mig själv :)
Fast på engelskan blev de lite mindre gjort =/ Typ ingenting, jag läste ETT kapitel i boken Step, men det gjorde ja inte på lektionen, utan på håltimmen efter =/
Å Kurt, våran engelska lärare, tyckte att jag och Cilla skulle kolla på en film, kanske under helgen, och sedan disskutera och berätta om den med varandra och för honom.. Jag minns inte riktigt vad filmen hette men ja tror att de var ungefär The pig boy eller nåt sånt? Man kan ju hoppas att den är bra..
Så nu har vi två filmer att kolla på, eller ja, en film och en dokumentär.. Så de får vi ta och ta tag i..

Idag är det som rubriken den 29 Januari, å väldans va många det är som fyller år då!
För det första så fyller my love Magnus år idag :) GRATTIS!
Men! Även J & C's Samuel fyller år idag!
Å Cissis svärmor! Och en gammal klasskamrat, Cimen! (som jag blev påminnd om när jag läste Cillas blogg, jag ursäktar mig för det!)
Ett stort GRATTIS till alla er med!! :)

Jag tänker även passa på att skriva ett till GRATTIS! Men denna gång till Felix (Magnus äldsta son) som fyllde år igår :) För de glömde jag att skriva då =/

Aja, grattis till allihopa iaf :)
Bye bye!
Postat av: Cimen

Tackar så mycker :D

2009-02-03 @ 21:54:49
URL: http://cimenhajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0