2 Januari

Det har varit lite dålig uppdatering här nu från min sida, men jag har inte haft någon lust att skriva här.. Jag har inte haft något att skriva om heller riktigt..
Ibland blir jag bara så trött på allt och vill inte vara med längre..
Men nu tänkte jag att ja skulle skriva lite iaf om dessa dagar som varit..

Nyår firade vi ju hos Madde, Jan och Theo, å de var jätte roligt och trevligt tyckte jag, jätte god mat och jag fick i mig några drinkar under kvällen.. :)

Igår gjorde jag ingenting under dagen, bara satt typ.. Men vid 20 tiden kom Cilla hit och vi kollade på filmen Silke, vi har läst den boken på svenskan, och våran svenska lärare hade den filmen så vi fick låna hem den över lovet och kolla på den.. Å de gjorde vi :) Filmen var lika seg som boken, men ändå bra på något sätt (precis som boken).. Det ända som var lite dåligt var att det var vissa saker som inte var lika.. Men så brukar det vara med böcker som blir filmer, har jag hört..

Å nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar så vi kan äta.. Är jätte hungrig just nu.. :(

Lägger in en bild på mig från nyår också.. Jag knäppte själv så ingen "helkroppsbild" blev bra så jag lägger bara in den nedan..
Jag hade iaf svarta lite tjockare strumpbyxor, mina off white knästrumpor, mina svarta stövlar, den svarta klänningen jag köpte, ett vitt linne under den, en halv lång svart kofta, lite glittrig ögonskugga å läppglans och uppsatt lugg..  


     Jag

Nu ska jag nog hjälpa till lite i köket, kanske skriver igen senare..
Bye bye sålänge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0