Fortfarande sjuk..

Som ni förstår av rubriken så är jag inte frisk än.. Jobbigt.. Fast jag är inte klen längre iaf, så de är ju lite framsteg :)
Nu är ja bara täppt i näsan, hostig, lite irriterad och "tjock" i halsen eller hur man ska förklara :)

Framsteg har det även blivit i lägenheten, för igår började Magnus å Daza att tapetsera i vardagsrummet :) Så roligt! :)
Cissi var med och hjälpte till lite igår också :) Hon och jag flyttade lite mer köks prylar, å tavlor.. Vi var även hem till svärmor och hämtade köksbordet och de sista stolarna :) TUR att bordet inte var så himla tungt, för då hade vi ju aldrig orkat med de :) Haha.. Sen stog vi och diskade tills Cissi åkte hem, å idag ska hon komma och hjälpa till igen :) Hon är faktiskt på väg hit nu :) Så jag måste försöka avsluta snart.. Vid 22:30 tiden igår iaf, så var jag ute och gick med Cilla för tredje dagen i rad! Kan ni tänka er de!? :) Va duktiga vi är som rör på oss lite.. Vi skulle kanske ut och gå lite ikväll också :) Så trevligt så, å skönt åt min täppta näsan också! Perfekt att gå ut och gå en vända på kvällen när de är lite småkallt och sedan lägga sig när man kommer hem, det blir alldeles fritt i näsgångarna så jag kan andas :) haha

Nu ska ja tydligen duka! Pannkaka idag! Mums :)

Skriver kanske senare igen,
Bye bye sålänge!
Postat av: Cilla

vi hade verkligen trevlig på vår prommis ikväll.. Det måste vi fortsätta med! :)

2009-02-04 @ 23:50:44
URL: http://cillacilla.blogg.se/
Postat av: Cilla

Förresten, det är nå konstigt med din musikspelare på min dator också... Alla låtar funkar inte. :/

2009-02-04 @ 23:51:24
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0