Dålig bloggare..

Jag är visst ganska dålig på att blogga.. Det har ju gått ett par dagar sen sist nu, men jag ska försöka bli lite bättre på det. Det är nog lite segt att komma igång i början kanske :) (eller så är det bara så att ja är glömsk elr väldigt lat).

Igår var det fars dag och vi var bort bjuden på mat. Vi fick: fläskfilé, klyft potatis, sallad, bröd och allt vad de var :) JÄTTEGOTT och trevligt var det iaf! :)
Tack så jättemycket (igen) Madde!! :)

Senare på kvällen när vi hade kommit hem, gick jag ut och gick en vända med Cilla. Det var också trevligt, även fast det regnade under nästan hela vändan som vi gick. Sen fick ja bjuda på kaffe och kakor :)
Innan hon gick hem så stog vi ute och pratade i säkert 1,5 - 2 timmar, under den här tiden kom en man fram till oss å vi blev lite små nervös eftersom vi aldrig hade sett honom förut (å de är ju inte ofta sånt händer i lilla Edsbyn), klockan var typ 00:40 (å vem är vaken i byn den tiden på en söndag? förutom vi då.) och vi började även tänka på den där snuskot i Sthlm som frågade oss om vi ville smiska honom (fast de är ju rätt STOR skillnad på Edsbyn och Sthlm :) Det han ville var iaf att hitta rätt, och vi fattade inget, men till slut kom vi på vad vi trodde han letade efter, då sprang han till bilen och åkte iväg.. DÅ satte våra fantasier igång igen, haha allt var bara tok :)


                      
           Cilla :)                 Jag röker, haha så jäkla ful bild         Cilla och jag


Men nu ska ja gå och dricka lite kaffe :)
Skriver senare igen, men då blir det ett inlägg över idag :)

Tjingeling!

P.S. Grattis i efterskott alla pappor! D.S.

      
             Min pappa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0