Jag hade det i bakhuvudet..

Precis som jag hade för mig så var en lampa trasig på julgransbelysningen.. =/ så jag har inte kunnat klätt granen idag heller.. Å nu tänker väl ni att - om en lampa är trasig så är de väl bara att byta den? Men så enkelt är de tyvärr inte.. Den julgransbelysning jag har är nämligen för gammal.. Det är den första som min mor köpte, så dom säljer inte sådana lampor längre... Hela ljuset är i glas som är färgat nertill och genomskinligt upptill, ljusen är även mycket mindre än de på "dagens" granbelysning, och de är tydligen lägre watt också.. Den är jätte fin och de blir jätte fint sken av den, så jag är lite ledsen nu när en lampa är trasig på den.. :( Så blir köpa en ny belysning då..

Nu när jag berättat om en tråkig sak så kan jag ju ta å berätta något roligt istället då :) Efter skolan gjorde jag ingenting förutom kollade den där belysningen.. Men på kvällskvisten så åkte vi till Madde, Jan och Theo :) Madde var inte hemma när vi kom dit men kom hem en stund innan vi åkte :)
Å när vi åkte så åkte vi och köpte pizza, å till och med en pizzasallad :) Lite annorlunda kvällsmål, då vi annars äter en macka eller två bara :) Men gott var det!

Nää, nu blir det sova.. Man kan ju inte göra så mycket annat en halvsen kväll om man bor i Edsbyn :)
Natti natti!
Postat av: Madde

Åh, de blev pizza ändå! Gott!

2008-12-06 @ 07:57:06
Postat av: Cilla

Hehe, filmen var bra.. tror jag inte skrattade så mycket bara för att jag var ensam. Men sen när Sanna kom så garvade vi ganska mycket. =)

Jaaa, jag tycker också att det blev ganska mysigt i köket, mysigare än vad jag trodde att det skulle bli. =)

2008-12-06 @ 18:11:41
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0