Hallå!

Här sitter jag å bara väntar på att tiden ska gå.. Klockan 21 är det ju Big brother, å eftersom jag inte har något annat att göra så skulle jag önska att tiden kunde ticka på lite foortaree!... =/

Vi fick besök en vända lite tidigare, men utöver det så har de inte hänt någonting idag heller..

Näe, ställa sig å diska litte då? Tråkigt men man får ju tiden att gå.. Kanske dammsuga lite snabbt också?
Postat av: Cissi

Big brother går för sent tycker jag. Man hinner ju somna :)hehe

2012-03-05 @ 16:30:04
Postat av: Jaag! :)

Haha! Jaa, jag håller mig då vaken ja! :) Men det hade kanske nästan varit bättre om det började klockan 21 varje dag, å inte bara på söndagarna.. =/

2012-03-06 @ 00:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0