Sportlov

Måndag och första dagen på sportlovet..
Vi har fortfarande inte fått internet till lägenheten, så ni förstår nog att vi är hos mina föräldrar nu :)
Lite snabb uppdatering blir det bara..
Har inte gjort så himla mycket, men i lägenheten så har vi iaf fått upp lite tavlor, någon lampa och gardiner i sovrummet :)
Jag och Cilla har kollat på filmen Småstadsliv. Skit rolig var den :) Å under lovet så ska vi försöka kolla på den där dokumentären också som jag skrev om förr.. :)

Jag ska även passa på att skriva GRATTIS! till Madde som fyllde år igår :) Vi var där och fikade å jag sa ju självklart grattis då också, men jag har ju brukat skriva såhär på bloggen när någon fyllt år :)

Något annat som ja hade velat gjort under lovet är att åka iväg till slalombacken någon kväll med några vänner och åka pulka :) Vi gjorde de förra vintern, å de var jätte roligt! :) Man orkade inte gå så himla långt upp i backen men de var ju roligt att åka ändå :) Å så grillade vi korv också.. Så denna vinter pratade jag och Cilla om att vi skulle göra de, men vi måste försöka få med oss någon mer, så vi inte bara är två.. De skulle ju säkert vara roligt de också, men säkert roligare om man är några stycken :) Jag bara hoppas att vi verkligen gör de också, så man har gjort iaf någonting under lovet :)

Nu ska ja dricka lite kaffe :)
Märks väl när jag skriver nästa gång..
Bye bye sålänge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0