03:20 Ojojoj :)

Det blev visst inget mer inlägg igår, var väl lite fullt upp kanske :)
Det blev iaf inge städa igår, så ja måste väl kanske göra det idag istället då.. =/
Under dagen igår så gjorde ja inte så mycket, typ ingenting.. Jag satt vaken, pratade lite i mobilen, sov någon timme mot kvällssidan, åt middag å sedan kom Cilla :) Jag tycker att vi hade väldigt trevligt igår :) 
Vi spelade TP, drack kaffe, gick till preem, och gick lite längre, vi var även till källarn (föredetta Södran) en sväng och kikade lite, men de är ju ingen man känner där längre alla är nya, de är nya fritidsledare, så dom känner man inte längre, bara högstadie ungdomar så dom känner man inte heller, vi hade TUR att Johanna var där för hon var den enda vi kände, och de var ungefär tredje gången hon var där och första gången vi var där :)
Sen gick vi hem till mig igen, å drack lite mer kaffe, de var ju så himla kallt igår! -11,3 grader var de när vi var ute och gick!.. Åkte och köpte lite godis på statoil, och åkte sedan hem för att spela data spel :) winter sports någonting spelade vi, de är typ slalom, störtlopp, curling, konståkning, backhoppning å såna saker man gör då.. Magnus var med och spelade han också, fast han ville bara spela när jag och Cilla inte spelade :) 
Å sen spelade vi Need for Speed Undercover de var också roligt :) förutom att de inte går att spela två på datorn, mot varandra samtidigt alltså, så vi fick turas om istället.. Men de är ju roligare om man tävlar mot varandra :)
Så det blev lite sent igår också, 03:20 gick Cilla hem :) Sen låg jag vaken en halvtimme eller kanske mer och kollade på när Magnus spelade :)
Det  var ju skiit kul att spela :)

Jag knäppte iaf kort på julgardinerna igår, men ja glömde ta med mig kameran när ja satte mig här, så jag lägger in de någon annan gång när ja inte känner mig lika lat, och orkar springa fram och tillbaka när jag glömt kameran :)

Men nu ska ja gå och antingen städa eller spela lite need for speed :)
Nää, nu får ja nog skärpa mig lite, måste ju städa..

Jag ska försöka komma ihåg att skriva ett till inlägg här idag =/ Å förhoppningsvis lägga ut något kort då :)
Tjingeling så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0