Två i ett

Jag skrev ju inget här igår så jag får ta två dagar idag :)

Igår var vi till Bollnäs och skulle julhandla, men de blev tyvärr inte så mycket :(
Men jag hittade lite saker som jag vill ha, fast jag köpte inget av de, förutom godis :)
T.ex. en jätte stoor tavla! JÄTTEFIN var den!! Ångrar att jag inte köpte den =/ Hittade även två böcker, en med BARA choklad recept och en Elvis bok som jag verkligen VILL HA!! (måste nog åka och köpa dom ändå ;) Plus en massa prydnads tomtar och sånt, som jag också vill ha! Meen, jag var för snål.. jag vill ju köpa massa nya kläder, men de kommer säkert inte heller bli av..
Efter det var vi iaf och hälsade på Daza en sväng, och sedan hos Madde, Jan och Theo :) Där blev det kaffe och GODIIS :D
När vi kom hem igen var familjen Öst här, så då blev det fika igen :)

Idag har VI varit hos familjen Öst, i stort sett heela dagen, vi åkte dit vid 15 tiden och kom hem igen vid 21 (var hem därimellan också, mindre än en timme, sedan tillbaka igen, haha.. :)
Så båda dagarna har varit väldigt trevliga, jag gillar ju att vara borta också :)
Å nu sitter jag här, och äter godis, igen :)

Men det har dessvärre inte blivit nå pluggande den här helgen =/ Jag får försöka ta tag i det imorgon.. Suck, tråkigt..
Men nu ska ja gå och titta om de finns något annat gott, istället för godis.

Tjingeling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0