Suck, att allt ska vara så svårt!?

Det här nationella provet var också skit svårt.. Jag skrev inte ens ett helt A4... :( 
Jag blir så besviken på mig själv, fast de var ju inge lätta saker att skriva om, men ändå.. =/ Jag hoppas jag i alla fall får godkänt på de också så det är över någongång.. Sen är de "bara" nationella i svenska och matte kvar..... Jag har för mig att nationella i svenska är att man skall skriva om något som man får välja ur ett häfte, och att hålla tal (å jag hatar att prata sådär inför en klass), sen i matten är det bara ett prov (elr bara å bara, matten är as svår).. =/

I alla fall så, efter nationella provet idag följde Cilla med mig hem också och tog en kopp kaffe, och spelade lite :) Det var trevligt. (Fast, även spelet var svårt, var tvungen att göra om flera miljoner ggr ibland...)

Å nu på onsdag har vi (jag och Cilla) de där kompliterings provet (stavning?) om kretsloppet.. Så imorgon blir de plugga och åter plugga efter skolan.. Å när det är avklarat så är det bara att RÅPLUGGA, igen, inför politik provet som vi har på torsdag.. =/ Men SEN är det nog lugnt på provfronten ett tag.. Hoppas ja...

Nu ska ja nog gå å sova så jag förhoppningsvis inte försover mig imorgon.
Natti natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0