Rastlös, och har tråkigt..

Jaha.. Nu sitter jag här igen, och skriver det andra inlägget för idag. Jag är helt ensam hemma och jag blir så rastlös då, när det inte ens finns någon här att prata med.
Så jag tänkte: "jag sätter mig och skriver ett till inlägg på bloggen då".

Idag har jag varit på skolan, som vanligt, och på engelskan fick jag veta att jag är ganska duktig på att blanda då- och nu-tid när jag skriver, vilket jag tycker är lite mindre bra, men "de är inte hela världen" som Kurt sa.
Efter skolan umgicks jag med Cissi ett tag, och efter att hon hade åkt hem så ringde hon, igen :) Hon undrade om jag ville ut och gå med henne, å det är väl självklart att jag ville de! Det är alltid roligare att vara ute och gå om man är två :)
Så hon kom tillbaka och vi gick en liten vända. Jag, Cissi och Misty. Trevligt, trevligt :) Men nu är det över en och en halv timme sedan hon åkte hem. Ingen annan har kommit hem igen heller.
Jag skulle haft körkort, då hade ju jag också kunnat åkt någonstans.... suck.

Det blev ett lite längre inlägg denna gång, de var ju skoj iaf :)
Men nu orkar jag inte sitta still här framför datorn längre.
Tjingeling!
Postat av: Madde, igen :)

Du skulle ha ringt mej så hade jag hämtat dej!

2008-11-05 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0