Internet krångel och julgardinerna!! :)

Internet fungerade inte som de skulle här igår kväll, så det blev inget mer inlägg då..
Det blev iaf både spela och städa igår.. Eller städa å städa, blev bara dammsugning, orkade inte plocka bort allt joll som ligger överallt =/ Så de finns mycket mer städning kvar att göra...
Cilla var hit igår också, men då gjorde vi inget.. Var meningen att vi skulle kolla på film, men ja hade inte riktigt någon lust med de =/ Konstigt tycker ja, för ja ville ju kolla på film innan hon kom hit =/
Aja, idag är det iaf måndag, och jag ska ha ett till nationellt prov ikväll.. 17:30 ska ja till gymnasiet och göra det sista nationella i engelska, "writing".. Jag hoppas och tror att det går bättre än de andra två nationella.. Jag fick iaf G på dom andra men de var inte så mycket mer.. Man skulle ha 36 poäng sammanlagt på de två proven, och jag fick 40.. =/ Otroligt missnöjd, med tanke på att jag inte hann med allt på läsförståelsen.. Men samtidigt nöjd eftersom ja fick G iaf..

Jag kom ihåg bilderna idag iaf, så här är två bilder på de nya fiiiina julgardinerna :)

                       
 Titta va mysigt!! :)                Närbild på en tomte på gardinerna, 
                                                             så söt :)

Vi började även julpynta lite smått här hemma igår, ställde ut ljusstakar och hängde upp julstjärnor i fönstren, men tände inget av de.. =/ Mina föräldrar tycker att de är lite förtidigt.. Så de var bara lite förberedelser.. Men jag ska nog få dom att ändra sig ;)
Nu ska ja gå och dricka lite kaffe, skriver väl kanske igen senare :)

Tjingeling!

Postat av: Madde

Åh, så fint! Jag har oxå pyntat lite men jag har fuskat och knäppt på julstakarna och stjärnorna med :D

2008-11-24 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0