Trött och slö..

Nu tänker jag sluta skriva om att jag ska pynta klart nere, för det händer ingenting iaf, jag skriver när jag har gjort det istället.. Om det blir av över huvudtaget...  
Idag ringde Cissi och frågade om vi skulle umgås, så ikväll har hon varit här :) Vi spelade kort, prata och drack kaffe :) Förutom dom timmarna som hon var här så har jag inte gjort någonting, som vanligt :)

Imorgon skulle vi nog få reda på resultatet på politik provet, de glömde jag bort att skriva i det förra inlägget. Hoppas jag klarade det..

Nu ska jag ta något att äta, sen blir det sova, har varit SKIT trött ända sen jag kom hem från skolan idag..
Kanske struntar i att äta något också, och lägger mig på engång istället..

Natti natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0