Torsdag

Igår var jag och Magnus till Bollnäs och köpte lite fler julklappar, så nu är det inte mycket kvar tror ja. Sen slog jag självklart in alla julklapparna, nästan på engång :) De är ju så roligt att slå in paket :) Sen satt jag och Cilla här hemma och pluggade inför politik provet, men de gick inge bra alls.. (att lära sig det alltså :)

Nu har jag nästan nyss kommit hem från skolan.. Å vi hade ju de där politik provet idag, men shit va SVÅRT de var!! Hoppas att ja får G iaf, men annars skulle vi få ta de, vi var sämre på, muntligt istället. Å så blir det ju säkert, med min tur så.. Går oftast skit dåligt för mig på prov.. Men de vill jag inte tänka på, för då blir jag så ledsen när jag tänker på alla "prov" när man tar körkort.. :(

Men nu ska ja gå å äta något, och dricka lite kaffe. :)
Bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0