Snö, dukar och knäck!! :)

"Vi ser det snöar, vi ser det snöar, det var väl roligt hurra".
Jaa, nu har det nog snöat konstant sedan igår eftermiddag tror ja, så det är alldeles vitt och fint ute :) det ser så mysigt ut tycker jag när det är alldeles vitt och när snön till och med fastnar på träden så träden blir helt vita! :) Då känns det som jultider.

Vi är nyss hemkommen från fikningen med Summertime cruisers på Centrumcaféet :) Det var gott och trevligt.. I lokalen bredvid där har ju Erikshjälpen lite saker, så vi var där inne och kikade lite också, och köpte fyra juldukar, ett änglaspel utan ljus som man ska hänga ovanför ljus, element eller annat som ger ifrån sig värme, så att den snurrar :) Å ett vanligt änglaspel som man har ljus på, fast de var eldrivet också, så närman "drar upp" den så "plingar" den Stilla natt låten :) jätte mysigt! (alltså "plingar" som en speldosa, så snurrar plattan som man sätter ljusen i) :)
Vi har även fixat en ny julgransbelysning (mor hade en på "lager" som hon köpte för något år sedan på nån rea), så idag blir de pynta! Med nya dukar och allt :)
Men först så ska vi koka knäck :) Om den här j*vla skidåskytten slutar snart..... 
Sen ska ja försöka få med mig alla ner så jag slipper pynta ensam, dom behöver inte hjälpa till, för jag gör gärna allt själv.. Det är bara sällskapet jag vill ha :)

Skriver säkert mer senare..
Bye bye så länge!
Postat av: Cilla

Vilken tur att du fick en ny julgrans belysning, men synd på den gamla fina.

Va gott med knäck!!!! Du måste bjuda mig någon dag. Haha.. ^^

2008-12-06 @ 18:09:21
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0