Så trött..

Blev ingen städning nere idag heller, men jag dammsög uppe :) Det var väl snällt av mig? :) Men jag måste ta tag i den där städningen, jag vill ju JÄTTE GÄRNA jul pynta och fixa där nere, det är bara den där städningen innan som tar emot.. =/

Idag har vi varit hos Öst, Magnus skulle hjälpa dem med en dator, då blev det kaffe och pepparkakor för mig :) Men annars har det inte hänt mycket idag.
Imorgon kanske Sanna skulle komma hit och hälsa på efter hennes praktik :) Jag hoppas att hon kommer, så de inte blivit några ändringar i hennes planer.. Det var så längesen vi träffades, eller ens pratade med varandra nu, så jag hoppas att hon kan komma.. :)

Jag är och har varit så trött de senaste dagarna också.. Trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna men samtidigt så "spritter" de i benen för jag är rastlös.. =/
Nä, nu ska jag gå ut med Misty. Å kanske skotta lite, så kanske mor blir på lite bättre humör också? :)

Skriver väl imorgon igen, bye bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0