Nu ni! ;)

Hände inte så mycket igår.. Jag var på skolan, gick hem, sov ett tag å räknade lite matte.. Efter att vi hade ätit åkte Magnus iväg så jag satte mig och spelade Need for speed undercover (jag skulle egentligen plugga inför politik provet men så blev det ju inte). Senare kom Cilla över på en kopp kaffe, sen gick vi på ICA för ja skulle köpa lim, de ni! Jag kom ihåg det innan ICA stängde! :) Men nu är det ju inte så många dagar kvar till jul, så jag vet inte hur det blir med de där julkorten ändå, det känns inte riktigt som att jag har tid att sitta och pyssla med de =/ Det tar ju sin lilla tid att knåpa ihop egna.

Idag hade jag iaf de där muntliga politik provet, å klarade det! Woho! Så skönt, nu är det inte SÅ mycket kvar att göra innan samhälls kursen är klar! Bara två uppgifter kvar tror ja :) Fast den sista är ganska stoor..
När jag kom hem efter skolan så kom jag på att jag hade lovat mor att göra snabbhavrekakor, så det var bara ställa sig å baka på engång när jag kom ihåg det! 

Å nu sitter jag här med en kopp kaffe och ska läsa Bumface!
Bye bye så länge!

Förresten! Cilla hade med sig kakor till mig idag på skolan :) Från sin farmor och Arne, det var roligt :) Tack så mycket Lillemor och Arne! :) Cilla, du får hälsa tack till dom från mig :)

Postat av: Cilla

Hihi.. Ska hälsa till dom nästa gång jag pratar med dom. ^^

Kom ihåg julkläder imorn.. Kram å sov gott.

2008-12-17 @ 21:47:55
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0