Lucia

Idag är det 13:de december och lucia dagen (eller hur man säger :). Jag vaknade ganska tidigt för en gångs skull så idag måste jag försöka få något gjort! Satt tidigare och funderade på julkorten men det var så svårt så jag väntar med de en stund :)
När jag vaknade imorse så hade både jag och Magnus fått en lucia hälsning på sms från Madde, Jan och Theo! :) SÅ himla söt!! Om jag kunde så hade jag velat lagt ut den på bloggen, men jag vet inte hur man gör eller om det går överhuvudtaget =/

              
Hoppas att det inte gör något att jag använder samma bild som dig, Cilla, det fanns ingen annan fin bild tyckte ja

Nu ska jag göra något annat, göra lite nytta kanske? :)
Trevlig lucia allihopa!
Bye bye

Förresten, GRATTIS Nicken!! Som fyller 19 år idag! :)
Postat av: Cilla

Hehe, gjorde inget att du tog samma bild.. Jag tog den jag också för alla andra var så tråkiga. =)

2008-12-16 @ 23:13:30
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0