Idag istället?

Det blev inget knäckbak igår, så de får bli idag istället :) Men jag klädde julgranen nere och la ut de nya dukarna :) Det blev jätte fint och mysigt. Men jag har fortfarande inte pyntat riktigt där nere, jag måste få undan lite mer grejer för det.. Men vart ska man göra av allt?

Vi var även till Madde, Jan och Theo igår och när vi kom hem igen så såg vi att ett av våra bord var borta!?! Det blev mycket bättre plats och ser inte lika rörigt ut längre men, vart var det?
Så idag fick jag veta att mor och far hade varit där nere och kollat och bestämde sig för att ställa bort de bordet.. haha, vad har dom med de att göra? men de blev ju mycket bättre iaf :) Å så slapp ju vi bära undan de själv då ;)

Men när vi kom hem till M, J och T iaf, Frida var också där :) Så satt dom och gjorde ett pepparkakshus, så mysigt och fint! Jag vill också göra pepparkakshus!! Kanske måste köpa ett själv å göra också :)
Jag skulle även vilja köpa pyssel grejer å göra egna julkort! Jag vill SÅ GÄRNA pyssla med något nu.. Slå in julklappar vill jag också göra, men de finns inget att slå in :) Det är ju så himla roligt att göra sånt! Speciellt om det går bra och blir fint! 
Pyssla, pyssla, pyssla.. :)

Aja, jag ska försöka få mor att vilja göra lite knäck med mig nu på eftermiddagen iaf, sen ska ja försöka få ordning nere så jag kan börja pynta :)

Hej så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0