Haha!

Det blev inge pyntat igår heller :( Så jag måste ta tag i den där undanplockningen av små grejer innan jag kan pynta idag..
Igår kväll blev det bara massa flum! Jag skulle gå till preem och då följde Cilla med, vi gick en liten vända efteråt också, sen följde hon med hit och drack kaffe.. En stund efter det, när hon skulle gå hem, så stog vi ute på framsidan och rökte, å vi bara garvade HELA TIDEN, och fick då under tiden något konstigt cp-ryck och sprang omkring som småbarn och åkte på vägen!? (det var halt. Förstår inte vad det var med oss??!) Haha! Men roligt var det, få "tönta av sig" lite :) Hahaha!

Idag iaf så måste jag även försöka plugga lite.. Det känns som att jag verkligen måste göra det om jag ska bli klar någongång!! =/ Jag vill ju ha körkort så skolan måste ur vägen! Men pengarna till körkortet saknas ju också, så jag måste väl försöka trolla fram de också.. =/

Nu kom farmor och satte sig här och pratade så jag måste väl vara lite social med henne nu..
Bye!
Postat av: Cilla

Haha! Jag vet inte hur länge du pratat om pyntningen nu.. E så kul att ´läsa om.. hihihi... ^^

Ja, vi hade riktigt kul igår.. Det måste vi göra om någon gång.. hehe. =)

Ska vi ta en plugg dag imorgon??

2008-12-08 @ 14:32:11
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0