From Italiano!

Jag har varit lite dålig på att skriva här nu igen på någon dag, men nu gör ja de :)
I förrgår fick vi ett julkort från min mormor :) Jag tyckte de va jätte roligt, medans min mor tyckte att de bara var skit =/
För er som inte vet då så, min mormor bor i Italien, å jag har bara träffat henne en enda gång.. år 2000 åkte vi dit, till Sorrento, på semester och träffade henne. (Det kanske var 2001 ??)
Då träffade vi även hennes dotter, Roberta, som hon fått med den italienare som hon är gift och bor med där. Men han träffade vi inte, han gillade tyldigen inte ens att vi var i italien över huvudtaget (rädd att min mor skulle ta med mormor tillbaka till sverige om ja fattade allt rätt, fast då borde han ju ha velat vara med HELA tiden tycker ja, men men..)

Här kommer några bilder på julkortet från mormor (Sinikka)

                      


Nu måste jag skynda mig till skolan, börjar 09:35! :) Skriver förhoppningsvis senare igen.
Huuj sålänge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0