Färgat!

Wohoo! Jag fick håret färgat idag, men inte av mor. Det var Cilla som kom till undsättning :) Jag har färgat samma färg som jag haft rätt länge nu, guldbrun, fast när det är nyfärgat så är det mycket mörkare och blir ljusare med tiden..
Fast det är permanent hårfärg (!?)

Efter att vi hade ätit vår julmiddag idag/ikväll så kom familjen Öst förbi, å så blev det lite drickande, för mina föräldrar och Carina då, Johan körde (undrar om han hade tråkigt?) Sen kom Cilla, och när hon hade kletat i all färg i håret på mig och det bara var 20 minuters väntetid kvar så kom Essa, i tomteluva :) Haha! Jag skulle ha knäppt kort på honom! :D
Då fick han sig någon "jäkel" också, och alla dom stannade här tills typ nyss, så nu blir det nog sova..

Jag säger som Samuel - Måste sova så det blir julafton snart! Hehe ;)
Jag tycker att det ska bli så roligt å se vad man får, och vad alla andra tycker om sina paket :)

Korten lägger jag ut imorgon kväll eller någon annan dag, tror inte det blir så mycket bloggande imorgon, det finns ingen plats för det på mitt "schema" över morgondagen! Kanske ett kort inlägg innan vi bär iväg till morfar.. :)

Aja, mot sängen!
Natti natti!

P.S. Jag fick även en kofta av Cilla när hon kom hit :) Den kan jag också knäppa kort på och lägga ut här så ni får se den! :) Tack så mycket igen, Cilla, för både koftan och färgningen! :) D.S.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0