Ändra?

Jag sitter och funderar på om jag ska ändra designen på bloggen igen.. Julen är ju "över" nu, så jag tänkte byta till något vintrigt istället.. Kom på det igår när Madde och Frida började prata om att dom skulle ändra på sina :) (Jag och Magnus var hos Madde, Jan och Theo igår, igen, å Frida var också där :) Jag vill också ändra min design :) Plus att jag har ju en tomte på min header, och han har ju redan varit här ;) Så det är nog dags att byta nu! Vet dock inte hur jag vill ha de, eller när ja ska göra de.. Men någon idé får jag väl bara jag funderar lite :)

Nu blir det nog lite kaffe, å så ska jag sätta mig och kolla i chokladboken som jag fick i julklapp :)
Bye bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0