1 December!

Idag är det första december, och Sanna fyller 20 år!! GRATTIS!!! :)

Förutom att jag har grattat Sanna så har Cissi varit här en liten stund idag, ja följde med henne och köpte ett frimärke och till elkedjan där hon köpte en ljusslinga som man har utomhus :) Sen satt vi här hemma och pratade lite innan hon åkte hem igen. Jag har även varit till tandläkaren.. usch, ja hatar att gå till tandläkaren :(
Men när ja kom hem igen så var ja på ICA med mor och handlade lite, å nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.. Magnus är ju inte hemma än heller, så ja har rätt tråkigt.. =/

Ska nog gå å ta lite pepparkaksdeg ;) Å kanske spela lite Need For Speed Undercover sen :)

Hej så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0