Shopping

Under mellandagarna var jag/vi ut på shoppingturer i hopp om att jag å Magnus skulle hitta nåt åt oss själva billigt. Meeen, som vanligt hittade vi inget, men en hel del till Oscar. Haha! :)

De här kläderna fick Oscar i julklapp, men jag slängde med den nu ändå :) En fleecetröja + byxor, en skjorta med slipover (?), 4st långärmade tröjor, 2st t-shirts och 3st byxor :) 
Mest att växa i :)

Detta hittade vi på rean till Oscar. En väst, en huvtröja, en vanlig långärmad tröja, en skjorta och 3st byxor :) Också att växa i.

Köpte även de här till honom, dock ingen rea på dessa men jag kunde inte riktigt låta bli :P
Ett 2pack pyjamasar, en sweatshirt tröja, 2st långärmade tröjor, en t-shirt och byxor :P

Köpte även en till krokodilgos till honom, så förhoppningsvis kommer vi kunna byta och tvätta den andra ;)

Inget reafynd men denna köpte jag iaf till mig själv! :)

Dom här tre små hyllorna fick också följa med hem då, så nu har mina kära små ugglor en plats att stå på åå :) Vet inte riktigt hur jag vill ha de med resten av "kramset" bara :)

Liten "översiktsbild". 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0