Praktik och jobb

Bara en vecka kvar på praktiken, känns som att den här perioden också har gått vääldigt fort, å även som att jag inte varit där så mycket ändå :/
På något konstigt sätt så verkar ja få jobba mycket när ja har praktik, haha! :P Det har blivit några dagar lite nu och då med jobb, och nästan 4 veckor (sammanhängande) i oktober :D En vecka på Städ & Fix, sen två veckor på Svenska fönster och sen några dagar på Städ igen :) Så jävla glad å tacksam att dom ringer mig och att jag får jobba! :)
Å jag som alltid har sagt att jag nog aldrig skulle kunna tänka mig att jobba på en industri (men på senare år börjat tänkt om), trivdes HUUUR JÄKLA BRA som helst på SP! :) Detalj-lagret var jag på, och fick då lista och skruva clips på bågar och poster. Väääldigt enformigt och tråkigt tänker säkert ni, men jag trivdes iaf jävligt bra som sagt! :D Man hade som sin egen bänk/station där man stog själv å jobbade, med kåpor eftersom de låter ganska mycket/högt, så ja lyssnade på radio/musik å kunde jobba i sin egen takt utan att bli på-stressad :) Jag har annars varit väldigt orolig och nervös, innan ja började, för att stå på en line. Jag inbillar mig att jag skulle stressa ihjäl mig då och bara göra fel när andra väntar på en. Men som sagt, så var det inte på den avdelningen jag fick vara på :)
Å dom som jobbade där var hur snälla, trevliga å roliga som helst! :)
Sammanfattning på allt = Superkul!! :D
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0