Materiella ting kan också göra en glad ;)

Annat som hänt här hemma under blogg-torka tiden är att vi ÄNTLIGEN köpt en ny soffa!! :D Superskönt och blev så himla mycket bättre tycker ja :)
 
Å den här veckan fick vi också hem ett paket med lite smått å gott ;) Bland annat två mattor, julgardiner till tre rum och en del prydnadssaker :) Här passade man minsann på när det var rabatt erbjudande på hela ordern, å inte bara på vissa saker som det oftast är annars :) 
 
Fy vad jag längtar till Oscars födelsedag och även jul nu alltså! Julpynta vill ja göra också! Helst NYSS, men samtidigt vill jag vänta till EFTER Oscar har fyllt år, vet inte riktigt varför, de är nått jag har fått för mig bara :/ :) Haha, men de är ju typ två veckor dit så vi får väll se hur det blir :)
Mitt hjärta, hela två år snart! ♥ :')
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0