Så mysigt!

Men, förresten! I onsdags var det mamma frukost på Oscars dagis :) och självklart var vi med på den, det var den första för oss, å jag tyckte att det var jättemysigt! :) Även fast jag inte riktigt är någon frukost-människa :) (Men jag brukar ändå försöka peta i mig NÅT iaf, nu för tiden)

Men de hade varit ännu mysigare om min lilla Oscar också ville sitta i knät hos mamma ett tag efteråt, som alla andras barn ville/gjorde. Men nä, inte Oscar inte! Han VÄGRADE sitta i mitt knä å bara sprang runt och spexade å röjde, över hela dagiset! (Då dom hade öppet överallt denna dag eftersom det var mamma frukost på alla avdelningar och buffén var i "stora salen" i mitten!) Haha :D

Men som sagt, mysigt var det iaf! Å jag bara HOPPAS att jag kommer ha möjligheten att gå nästa gång det är också ♥ :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0