Praktiken

Från något jobbigt och tragiskt, till något roligt!
Min praktik, som jag har på Edsbyns möbeltapetsering, som jag också skrev i ett tidigare inlägg, är faktiskt jättekul! :)
Jag trodde ju självklart inte att det skulle vara tråkigt heller när jag frågade om praktik där, men de är ju de där med praktiker att man inte riktigt vet vad eller om man kommer få göra något riktigt tycker jag! Oftast kanske man blir satt i nåt "skit-göra" liksom, men de tycker jag absolut inte att jag fått göra där! Verkligen superkul och trevligt, dagarna går hur fort som helst fast jag slutar 16:30 :) Å jag får verkligen lära mig massa, prova på, och göra saker! :)
Riktigt givande praktik tycker jag!

Så det känns ganska tråkigt att den snart är slut. 28 maj är min sista dag, sen är det sommarjobb som gäller! Det känns självklart jättebra de med, att jag faktiskt fick sommarjobb i år!
Det känns som att praktik-tiden blev rätt kort bara, då jag även fått hoppat in och jobba någon strödag under den här tiden.
Men vi har redan pratat om detta så om det inte leder till mer jobb efter sommaren, å jag skulle behöva en praktik så fick jag mer än gärna komma tillbaka och fortsätta min praktik där då :)

Great att ha något sånt "klart" redan tycker jag! :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0